10 April 2014

CRYSTAL HYGIENIC SERVICE..CUCIAN KARPET DAN TILAM

Dalam kesibukan menjalankan tugas yang di amanahkan, kami juga berkesempatan untuk menjalankan bisnes cucian karpet dan tilam. Bisnes ini di terajui oleh anak sulong kami Muhd. Firdhaouse.

Bisnes ini kami jalankan secara part time dan mengikut kehendak pelanggan.

Apa itu cucian Tilam?..

Ramai orang tidak sedar bahawa tilam tempat tidur kita saban malam itu mengandungi banyak hama yang tersembunyi. Hama-hama ini bergerak aktif waktu malam ketika kita nyenyak tidur. Kerana itu ketika kita bangun pagi ada terasa gatal  di kaki, ditangan atau dimana-mana bahagian tubuh. Ataupun kalau kita alah dengan hama bangun pagi kita akan kerap terbesin dan haba badan naik dan kita kerap di hingapi selsema dan badan tidak sihat.. lalu malas untuk bangkit  seterusnya terasa  mahu bercuti atau MC hehe...(kena batang hidung sendiri)

Jadi tugas kami adalah untuk memastikan tilam ini bebas dari HAMA.....

Bagaimana?...

Kami mempunyai peralatan dan juga pakar dalam bidang ini. Mesin kami dapat menyedut hama di tilam  mengunkan UVC light yang mampu membunuh hama.



Apa itu cucian Karpet?...

Setiap rumah  mesti ada karpet, samaada yang besar atau kecil. Berapa kalikah kita membawa karpet untuk cucuian di kedai  Dobi. Berapa banyakkah habuk yang tersembunyi dalam kaper dirumah kita samaada diruang tamu atau di bilik tidur...

Karpet bukan saja menyimpan habuk tetapi juga hama. Hama ini membahaya kepada manusia terutama kanak-kanak. Jika kita ada anak kecil..biasanya tempat bermain mereka diatas karpet...apakah kita pasti karpet kita itu bersih dari hama..

Kami menyediakan cucian karpet kerumah. Tidak perlu membawa karpet ke kedai... kami akan datang mencucinya di rumah.

Bagaiaman?...

Kami juga mempunyai kumpulan yang boleh melakukan kerja-kerja cucian karpet dan juga peralatan untuk membersihkan karpet di ruamh tidak perlu disidai tidak perlu dibasuh.. Kami  membuat cucian kering dengan  Mesin dan peralatan yang kami ada.


Berminat?...

Jika berminat untuk service kami ini boleh sahaja hubungi MUHD. FIRDHAOUSE MOHD. ROZLAN  (013-6468950)



No comments: